onsdag 2 augusti 2017

LINDAS SOMMARVECKA - kort 3

Då var det dags igen för lite mer inspiration från mig.... och det vore väl inte min sommarvecka om jag inte hade något julkort med... Jag fick ett önskemål från Rosa att göra ett kort med en lyktstolpe som ljuskälla och starka skuggor. Detta är inte det kortet.... *haha* Så ni kan alltså räkna med ytterligare ett julkort under veckan, minst!

Här är i alla fall dagens kort.... 


Jag bara älskar dessa motiv från Mo Manning... Lite vintagejul och det speglade av sig i färgerna här också. 


Jag har använt följande färger: 
Pojkens tröja: E44-40
Mittentjejens jacka: E77-70
Tjejen tv kjol: E37-30
Övriga kläder kan ni gissa er till för det är samma färgkombinationer... 
Och sedan min favorit till julrött: R59, 46, 27
Hud: E04, 11, 21, 00, 000 R21

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar